.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

* يك خبرنگار زن اسپانيائي با كشف حجاب خود به مصاحبه با رئيس‌جمهور ادامه داد! به گزارش "الف"، درحاليكه رئيس‌جمهور در گفتگو با آنا پاستور، خبرنگار زن تلويزيون اسپانيا به دفاع از مواضع كشورمان و تشريح نفوذ صهيونيسم در اروپا مي‌پرداخت، اين خانم خبرنگار روسري خود را انداخت اما با هيچ واكنشي از سوي دكتر احمدي نژاد روبرو نشد. عكس‌هاي بي حجاب اين زن خبرنگار در سايت الف موجود است.
* هفت زنداني سياسي، از جمله يدالله اسلامي، نماينده سابق مجلس و علي كروبي، فرزند مهدي كروبي و باقر اسكويي، مشاور كروبي، از زندان آزاد شدند. خبرهائي كه در اين زمينه منتشر شده از آزادي مينا رضايي فرخ، احسان قشقايي و امين روغني نيز حكايت دارند.
* اصولگراها هم به دولت به خاطر برگزاري جشن نوروز انتقاد كردند. سايت جهان نوشت: كشتار شيعيان بحرين و مردم ليبي در آستانه نوروز باستاني در شرايطي صورت مي‌گيرد كه برخي نزديكان دولت در تدارك برگزاري جشن جهاني نوروز هستند. اين سايت افزود: جشن جهاني نوروز كه بي شباهت با جشنهاي 2500 ساله شاهنشاهي نيست در شرايطي قرار است برگزار شود كه در آنسوي مرزها كشتار شيعيان در دستور كار ديكتاتورهاي عرب قرار گرفته است. جهان از قول تعدادي از نمايندگان مجلس نوشت آنها به برگزاري جشن نوروز همزمان با كشتار شيعيان بحرين معترض هستند. در همين زمينه، سرمقاله امروز روزنامه جمهوري اسلامي تحت عنوان "آنها كشتار، ما فقط هشدار؟" را بخوانيد:


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.